Kraj

Ziołopex zmienił opakowania Appetity, w 2007 r. istotnie zwiększy nakłady na reklamę

Ziołopex zmienia pozycjonowanie marki przypraw Appetita. Plasowana w segmencie masowym na półce value Appetitta przesuwa się o oczko wyżej. Przyprawy...

Ziołopex zmienia pozycjonowanie marki przypraw Appetita. Plasowana w segmencie masowym na półce value Appetitta przesuwa się o oczko wyżej. Przyprawy zarówno jednorodne, jak i mieszkanki przypraw zyskały nowe laminowane opakowania, a ich cena wzrosła o 15 -20 proc. i wynosi obecnie ok. 1,20 zł. Zmiana opakowań nastąpiła w okresie szczytu sprzedaży przypraw, który przypada na okres Bożego Narodzenia. Appetita otrzyma do końca grudnia wsparcie w postaci billboardów sponsorskich przed popularnymi serialami w TVP1, TVP2 i TVN. Media kampanii koordynuje Starlink, a kreację samodzielnie przygotował dział marketingu Ziołopeksu. Producent Appetity ma nadzieję, że zmiana opakowań przyniesie firmie nowych klientów i wzmocni jej sprzedaż oraz udziały rynkowe. PPH Prymat, najbliższy konkurent Ziołopeksu, relaunch marki Prymat rozpoczął już we wrześniu. W przyszłym roku Ziołopex zamierza istotnie zwiększyć nakłady reklamowe na działania w mediach, a także w trade marketingu. Obecnie Appetita ma po blisko 15 proc. udziałów w rynku przypraw jednorodnych i mieszanek przyprawowych. (MKS)