Kraj

Pierwsze formy reklamy Dziennika online, kolejne po zdobyciu odpowiedniego grona użytkowników

Cennik reklamowy Dziennika online, internetowego serwisu informacyjnego "Dziennika" (Axel Springer Polska) uruchomionego w miniony wtorek, zawiera podstawową pozycję, czyli billboard...

Cennik reklamowy Dziennika online, internetowego serwisu informacyjnego “Dziennika” (Axel Springer Polska) uruchomionego w miniony wtorek, zawiera podstawową pozycję, czyli billboard plus kilka niestandardowych form. Inne, intruzywne formy reklamy jak toplayer czy brandmark zostaną wprowadzone później. – Na początku zależy nam na zdobyciu jak największej grupy użytkowników. Nie chcemy, aby reklama przeszkadzała im w poznawaniu stron Dziennika online – powiedział Karol Skorupski, szef biura reklamy prasy codziennej w Springerze, odpowiedzialny także za Dziennik online. W ofercie zaplanowane zostały m.in. pakiety z drukowanym wydaniem “Dziennika”. (KP)