Kraj

Canal Plus startuje z kampanią wizerunkową podkreślającą walory HDTV

Spółka Canal Plus Cyfrowy rozpoczyna kampanię wizerunkową informującą o wprowadzeniu przez stację Canal Plus technologii wysokiej rozdzielczości (HDTV). Spot telewizyjny...

Spółka Canal Plus Cyfrowy rozpoczyna kampanię wizerunkową informującą o wprowadzeniu przez stację Canal Plus technologii wysokiej rozdzielczości (HDTV). Spot telewizyjny podkreśla atrybuty high definition: doskonałą jakość obrazu i dźwięku Dolby Digital oraz panoramiczny format 16/9. Strategia kampanii została przygotowana przez dział marketingu nadawcy. Autorem i reżyserem spotu jest Christian Gierycz, dyrektor artystyczny Canal Plus. Animację 3D wykonało studio Platige Image we współpracy z Tomaszem Bagińskim (jego film animowany “Katedra” kandydował do Oscara). Media zaplanował i zakupił dom mediowy MPG Media Planning. Spot będzie emitowany w: TVP, TVN-ie, TVN Siedem, Discovery Channel, Animal Planet, TVN24, Canal Plus, Canal Plus Sport, Planete i Ale Kino!. Część programmingu Canal Plus będzie dostępna w technologii HDTV już w grudniu. (PM)