Kraj

W Eurobeście weźmie udział 68 prac reklamowych zgłoszonych z Polski

Polskie firmy reklamowe zgłosiły 68 prac na tegoroczną 19. edycję konkursu Eurobest Awards. Reklamy zostały zgłoszone przez osiem firm, w...

Polskie firmy reklamowe zgłosiły 68 prac na tegoroczną 19. edycję konkursu Eurobest Awards. Reklamy zostały zgłoszone przez osiem firm, w tym 22 to reklamy drukowane, 11 – outdoorowe, 26 – telewizyjne, 4 – radiowe, 3 – internetowe oraz po jednej pracy w kategorii direct marketing i integrated. Short-lista wyróżnionych prac ma być znana 5 grudnia br., a dwa dni później mają zostać ogłoszone wyniki konkursu. Pracami jury w poszczególnych kategoriach kierują Olivier Altmann, chief creative officer Publicis Conseil, Ingo Fritz, creative director Nordpol+ Hamburg, i Fred Koblinger, chief executive officer PKP Proximity. Łącznie w konkursie weźmie udział ok. 5 tys. prac reklamowych (o prawie 17 proc. więcej niż przed rokiem) zgłoszonych przez 550 firm z 31 krajów. (JP)