Kraj

DaimlerChrysler globalnie wybiera sieć BBDO, w Polsce na razie bez zmian

Sieć BBDO globalnie wygrała obsługę budżetu marek należących do DaimlerChrysler. Nie wiadomo, kto jeszcze brał udział w tym przetargu, nieoficjalnie...

Sieć BBDO globalnie wygrała obsługę budżetu marek należących do DaimlerChrysler. Nie wiadomo, kto jeszcze brał udział w tym przetargu, nieoficjalnie mówi się, że był to Grey Worldwide. W Polsce obsługą ciężarowych, osobowych i dostawczych samochodów tego marketera zajmuje się agencja Scholz & Friends pracująca dla DaimlerChrysler Automotive Polska. Obsługą serwisu Mercedesa zajmuje się agencja Walk Group.

Przemysław Bogdanowicz, prezes BBDO Warszawa, na razie nie słyszał o planach przeniesienia budżetu DaimlerChrysler do BBDO. – Zmiany globalne, jeśli w ogóle obejmą Polskę, zwykle trochę trwają – powiedział Bogdanowicz. O zmianach nie słyszano także w S&F. – Nikt nas o niczym takim nie informował – powiedziała Barbara Berka, client service director S&F. – Na dzisiaj mimo podjęcia globalnej decyzji o współpracy z siecią BBDO w Polsce nie planujemy żadnych zmian – dodała Katarzyna Strojna z działu PR DaimlerChrysler Automotive Polska. (AMS, “BrandRepublic”)