Kraj

Producent pralin Lindor wzmacnia sprzedaż kampanią TV i degustacjami produktów

Firma Lindt & Sprungli, producent pralinek Lindor i czekolad Lindt Excellence, przygotowała cykl świątecznych działań marketingowych wspierających sprzedaż produktów. Składają...

Firma Lindt & Sprungli, producent pralinek Lindor i czekolad Lindt Excellence, przygotowała cykl świątecznych działań marketingowych wspierających sprzedaż produktów. Składają się na nie kampania TV pralin Lindt Lindor, wraz z akcjami degustacyjnymi w sklepach, a także kampania reklamowa czekolad Excellence. Objęła ona kampanię TV i advertoriale w prasie kobiecej, połączone z degustacjami czekolady z winem Gallo. Samplingi odbywają się na terenie sklepów Solar. Producent wprowadził także kilka nowości wśród czekolad Excellence Origins i pralin Lindor, obniżył także ceny wybranych produktów. Spółka pracuje w Polsce z domem mediowym MediaVest. Kampanie TV produkowane są centralnie przez Szwajcarię. Producent nie ujawnia udziałów rynkowych. (MKS)