Zagranica

Xbox i magazyn "FHM" wspólnie przygotowują międzynarodowy cykl turniejów dla graczy

Microsoft i wydawnictwo Emap Advertising poszerzają partnerstwo cross-promocyjne dla swoich produktów: konsoli Xbox360 i magazynu "FHM". Efektem ma być międzynarodowy...

Microsoft i wydawnictwo Emap Advertising poszerzają partnerstwo cross-promocyjne dla swoich produktów: konsoli Xbox360 i magazynu “FHM”. Efektem ma być międzynarodowy turniej dla graczy oparty na grach Xboksa. Nowa umowa jest znacznym poszerzeniem współpracy rozpoczętej w październiku, kiedy to Joanna Dark, gwiazda jednej z gier Xboksowych, została covergirl magazynu “FHM”. Tym razem czytelnicy “FHM”, którzy zwyciężą w lokalnych konkursach w Wielkiej Brytanii, we Francji, w Norwegii, Danii i Holandii, wezmą udział w Xbox 360/FHM Global Challenge, gdzie rywalizować będą także w świecie realnym w sytuacjach inspirowanych grami z konsoli Microsoftu. Przykładowo wezmą udział w rajdzie sportowymi samochodami w Japonii, szkoleniu przypominającym szkolenia FBI na pustyni w Kalifornii czy w zawodach sportów plażowych na Karaibach. Cała akcja rozpocznie się w styczniu od 8-stronicowego advertoriala w “FHM”. (“Media & Marketing Europe”)