Przetargi

W planach Kofoli przetarg na markę Jupik

Kofola ruszy w drugiej połowie stycznia 2007 r. z największą w historii marki Jupi kampanią reklamową. Marek Kmiecik, global marketing...

Kofola ruszy w drugiej połowie stycznia 2007 r. z największą w historii marki Jupi kampanią reklamową. Marek Kmiecik, global marketing manager Kofoli, powiedział, że film TV na jej potrzeby zrealizuje agencja Testardo Red Cell, a kampanię outdoorową i prasową przygotuje agencja Hand Made. Intensywnej kampanii reklamowej, prezentującej soki w nowych, odświeżonych opakowanich, nie będzie towarzyszyć promocja konsumencka. Producent liczy, że intensywa obecność w mediach zwiększy rozpoznawalność marki i pozwoli jej zdobyć dalsze udziały rynkowe. Aktualnie soki w kartonach Jupi, adresowane do kobiet w wieku 25-45 lat, mieszkanek dużych miast, mają 3-proc. udział wartościowy w ogólnopolskim rynku soków. Kofola przygotowuje się także do przeprowadzenia przetargu kreatywnego dotyczącego marki napojów dziecięcych Jupik. Przetarg ma ruszyć na początku przyszłego roku – jak informuje Marek Kmiecik. Agencją, która może liczyć na zaproszenie do niego, jest Testardo Red Cell, która na początku 2006 roku wygrała przetarg na całość obsługi wszystkich marek Kofoli i ma umowę ważną do końca br. Oprócz Polski Testardo Red Cell odpowiada też za relizację kampanii na Węgrzech, Słowacji i w Czechach. Kampania napojów dziecięcych planowana jest na drugi kwartał 2007 r. PND Futura pracuje obecnie nad nowymi opakowaniami Jupika, którego udział rynkowy sięga 6 proc. Marek Kmiecik nie wyklucza także przetargu mediowego w 2007 r. Obecnie budżet marek Kofoli obsługuje dom mediowy Brand Connection. Zrealizuje on plan i zakup mediów pod styczniową kampanię marki Jupi. (MKS, AMS)