Kraj

Nikon Polska reklamuje nową lustrzankę cyfrową D40

Agencja reklamowa Paralotna zrealizowała kolejną kampanię reklamową dla Nikon Polska. Przygotowana dla nowej lustrzanki cyfrowej D40 kampania toczy się pod...

Agencja reklamowa Paralotna zrealizowała kolejną kampanię reklamową dla Nikon Polska. Przygotowana dla nowej lustrzanki cyfrowej D40 kampania toczy się pod hasłem “Dasz radę” i skierowana jest do osób, które chcą pogłębić swoje umiejętności fotografowania. Nowy model aparatu będzie sprzedawany w promocji z podręcznikiem do nauki fotografii pt. “Radość fotografowania”. W kampanii wykorzystywane są prasa fachowa i ogólnopolska (całostronicowe ogłoszenia oraz rozkładówki, 4-stronicowe wrzutki i wklejki), a także siatki w Warszawie i w Poznaniu, internet (Gadu-Gadu i Fotopolis) i materiały BTL. Planowaniem i zakupem mediów zajęła się Master Mind Group. (AMS)