Kraj

600 TYS. ZŁ WYDA ŻÓŁTY TELEFON NA KAMPANIĘ REKLAMOWĄ

Firma YellowTel Polska rozpoczęła lokalną kampanię reklamową serwisu Żółty Telefon - dostawcy informacji przez telefon oraz w Internecie. Autorem kampanii,...

Firma YellowTel Polska rozpoczęła lokalną kampanię reklamową serwisu Żółty Telefon – dostawcy informacji przez telefon oraz w Internecie. Autorem kampanii, której koszt wyniósł 600 tys. zł., jest agencja McCann-Erickson. Głównym celem kampanii jest przypomnienie mieszkańcom Warszawy i okolic, że pod numerem Żółtego Telefonu mogą szybko znaleźć dane teleadresowe i informacje o ofertach, promocjach i rabatach ponad 150 tys. przedsiębiorstw; kolejnym celem jest zaprezentowanie Żółtego Telefonu jako skutecznego medium marketingowego. Kampania promuje również usługi przez Interent (www.zoltytelefon.pl) oraz usługi w systemie WAP (wap.zoltytelefon.pl). Promocja Żółtego Telefonu potrwa do połowy grudnia w prasie (Gazeta Stołeczna), radiu (Radio Zet, Radio Pogoda, Radio Eska), Internecie (na stronach Onetu, Wirtualnej Polski, Gazety Wyborczej i Rzeczposopolitej), na billboardach CitiboardMedia. Prowadzone są również działania PR i mailing do wszystkich klientów Żółtego Telefonu. Firma YellowTel Polska działa w naszym kraju od trzech lat. Zatrudnia 63 pracowników. Codziennie operatorzy Żółtego Telefonu udzielają informacji 3 tys. abonentów z Warszawy i okolic. Liczba stałych użytkowników szacowana jest na ponad 2 tys. Założycielami Żółtego Telefonu była szwedzka firma Marieberg i estońska Express Hotline. W maju ub.r. YellowTel – międzynarodowa firma, wywodząca się z Islandii kupiła Żółty Telefon. W przyszłym roku Żółty Telefon będzie działał nie tylko w Warszawie, ale również w jednym z trzech miast: Gdańsku, Krakowie albo Poznaniu. (MKS)