Kraj

Carlsberg pracuje nad ujednoliconą platformą komunikacyjną dla marki Karmi

Browar Carlsberg Polska pracuje nad ujednoliconą platformą komunikacyjną dla marki piwa Karmi. - Do tej pory realizowaliśmy w ciągu roku...

Browar Carlsberg Polska pracuje nad ujednoliconą platformą komunikacyjną dla marki piwa Karmi. – Do tej pory realizowaliśmy w ciągu roku kilka różnych kampanii taktycznych związanych np. z wprowadzaniem nowych odmian smakowych – mówi Magdalena Wesołowska, senior brand manager marki Karmi. Brand nadal będzie promował swoje warianty smakowe, ale planowane jest także stworzenie jednego wspólnego motywu, elementu kreatywnego, który będzie je łączył. Jest to związane z potrzebą wyraźniejszego określenia charakteru marki i jej wartości wspólnych niezależnie od odmiany produktu. Nad projektem pracuje agencja reklamowa Saatchi & Saatchi. Nowa platforma ma zostać wykorzystana w przyszłorocznych kampaniach reklamowych. Ponad 80 proc. konsumentów Karmi to kobiety. Główną grupą docelową są panie w wieku 29-35 lat, z miast powyżej 50 tys. mieszkańców z wykształceniem średnim i wyższym. Marka jest klasyfikowana przez firmę badawczą ACNielsen w kategorii piw smakowych, razem np. z markami Redd’s (Kompania Piwowarska) i Freeq (Grupa Żywiec). Jednak różni się od nich, bo nie zawiera alkoholu. – Nasz produkt jest konsumowany w odmienny sposób, dla przyjemności smaku, w wolnej chwili lub nawet podczas prac domowych – mówi Wesołowska. Segment piw smakowych to obecnie ok. 3 proc. rynku piwa i w ostatnim czasie wykazuje stabilizację. Marka Karmi ma w nim ok. 26 proc. udziałów (ilościowo). Planowaniem i zakupem mediów dla Karmi zajmuje się dom mediowy Media Direction OMD, a działaniami BTL agencja reklamowa Szwejkowski. (TW)