Kraj

K2 Internet chce rozwijać w portfolio usługi konsultingowe

Agencja interaktywna K2 Internet będzie inwestować w rozwój usług konsultingowych. - Przy tak bogatym portfolio klientów jak nasze trudno spodziewać...

Agencja interaktywna K2 Internet będzie inwestować w rozwój usług konsultingowych. – Przy tak bogatym portfolio klientów jak nasze trudno spodziewać się skokowych wzrostów przez pozyskiwanie nowego biznesu – mówi Grzegorz Kurowski, członek zarządu firmy. – Chcemy rozwijać konsulting, bo to usługi, na których marże są o kilka procent wyższe niż w przypadku typowych realizacji e-marketingowych – dodaje Kurowski. K2 Internet zrealizowała ostatnio duży projekt konsultingowy dla portalu Gazeta.pl, dzięki któremu serwis ten uległ przeobrażeniu, zarówno pod względem wizualnym, jak i architektury informacji. W tym przypadku realizacja leżała prawie całkowicie po stronie klienta. Agencja świadczy także usługi konsultingowe dla swoich dwóch kluczowych klientów – Coca-Coli i Nokii. Firma prowadzi obecnie rekrutacje do zespołów konsultingowych. W styczniu 2007 r. ma w nich pracować ok. 10-12 osób. Będą podzielone na cztery grupy – badań i strategii, architektury informacji, kreacji i rozwoju biznesu. Do kluczowych klientów K2 oprócz wspomnianych: Gazeta.pl, Coca-Coli i Nokii, należy od niedawna P4. Agencja ostatnio zapowiedziała, że nie wyklucza w przyszłym roku debiutu giełdowego. W związku z pokaźnym portfolio klientów rozważa także utworzenie w ramach grupy drugiej agencji do obsługi konfliktowych budżetów. Nie jest także wykluczone przejęcie w tym celu innej agencji interaktywnej. (TW)