Apollo Electronics, będący na polskim rynku m.in. wyłącznym dystrybutorem instrumentów edukacyjnych Casio, powierzył agencji Martis kompleksową obsługę reklamową tej marki. Po zakończeniu prac strategicznych, agencja wraz z klientem sprecyzuje plan działań reklamowych. Pierwsze akcje informacyjne i promocyjne planowane są jeszcze w tym roku. Będą to promocje w supermarketach, działania PR, teleshopping. Na tym etapie nie są planowane kampanie w mediach. Nawiązanie współpracy z Martisem nie jest wynikiem przetargu. Agencja została poproszona o przedstawienie planu działań strategicznych – ocena wstępnych projektów zaowocowała podpisaniem współpracy w zakresie obsługi Casio. Dorota Gurbała, dyr. marketingu Apollo Electronics powiedziała, że rozważane jest powierzenie Martisowi pozostałych brandów dystrybuowanych przez firmę. Są to m.in. Nokia (telefony i akcesoria), Citizen (zegarki i kalkulatory), Maxell (kasety i baterie), Samsung (kasy fiskalne, płyty kompaktowe, kasety). Do tej pory Apollo Electronics nie był obsługiwany kompleksowo przez żadną agencję, poszczególne projekty powierzano różnym firmom. (AMS)