Kraj

Brytyjczycy z JDO opracowali nową wizualizację marki Okocim Mocne

Carlsberg Polska zmienił etykietę piwa Okocim Mocne. Na czarnym tle ze złotymi refleksami widnieje wizerunek orła, a nad nim umieszczono...

Carlsberg Polska zmienił etykietę piwa Okocim Mocne. Na czarnym tle ze złotymi refleksami widnieje wizerunek orła, a nad nim umieszczono hasło “Tylko dla orłów”. Nowe opakowanie ma podkreślać zdecydowany, mocny charakter piwa. Za koncepcję nowej wizualizacji i opracowanie etykiety piwa odpowiada londyńska firma JDO. Wizerunek orła wykorzystuje kampania reklamowa Okocimia, a także inne materiały reklamowe marki. Obecnie udziały ilościowe marki Okocim Mocne w całym rynku piwa wynoszą ok. 1,7 proc. Carlsberg zakomunikuje zmianę wizualizacji Okocimia w nowej odsłonie kampanii wizerunkowej, która obejmie m.in. telewizję. Za jej kreację odpowiada agencja Saatchi & Saatchi, a media planuje i kupuje Media Direction OMD. (JN)