Kraj

Nordea wykorzysta w reklamach bohatera programu "Europa da się lubić"

Nordea Bank Polska rozpoczęła promocję marki i produktów finansowych w kampanii reklamowej, w której wykorzystano wizerunek Toniego Hyyryläinena, znanego z...

Nordea Bank Polska rozpoczęła promocję marki i produktów finansowych w kampanii reklamowej, w której wykorzystano wizerunek Toniego Hyyryläinena, znanego z programu telewizyjnego “Europa da się lubić”. W przekazie reklamowym postawiono na pozytywne w Polsce skojarzenia ze Skandynawią m.in. prostotę, przejrzystość, bezpośredniość, praktyczność i nowoczesność. Kreację reklam opracowała agencja Media Fokus, reżyserem spotu jest Piotr Rzepiński, a całość wyprodukował dom produkcyjny Papaya Films. Kampania telewizyjna prowadzona jest w TVN24, Discovery Channel, National Geographic, Ale Kino!, Hallmark, Canal Plus, Canal Plus Sport oraz w TVP2 w blokach reklamowych wokół programu “Europa da się lubić”. Produktowa część kampanii reklamowej wykorzystuje prasę i internet. Jej podstawą są inserty w “Gazecie Wyborczej” i wybranych dziennikach lokalnych, a także mailingi elektroniczne i pozycjonowanie w wyszukiwarce Google. Za budżet mediowy odpowiada MPG Media Planning oraz Media Contacts. (AMS)