M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Renault prowadzi otwarty pretest reklamowy w internecie

Serwis Dzienny | 12 grudnia 2006, 06:45

Renault Polska poddało ocenie internautów nowy spot wizerunkowy przygotowany przez agencję reklamową Publicis. Jest to spot telewizyjny, który nawiązuje do...

Renault Polska poddało ocenie internautów nowy spot wizerunkowy przygotowany przez agencję reklamową Publicis. Jest to spot telewizyjny, który nawiązuje do bezpieczeństwa modeli Renault. Wymienione są w nim również marki konkurencyjnych samochodów, także uważane za bezpieczne. Reklama podkreśla jednak to, że tylko Renault posiada aż osiem modeli aut z najwyższą notą pięciu gwiazdek za bezpieczeństwo przyznaną w testach Euro NCAP. - Chcielibyśmy najpierw dowiedzieć się, co o naszym spocie sądzą internauci. Stąd pomysł na tego rodzaju realizację otwartego pretestu na stronach internetowych - mówi Teresa Wielowieyska, szef działu reklamy Renault Polska. Spot można obejrzeć na stronie firmy. Głosowanie potrwa do 18 grudnia br. Biorący w nim udział internauci mają szansę wygrać kursy doskonalenia techniki jazdy w Szkole Jazdy Renault (odbędą się w styczniu 2007 roku). Start nowej, wizerunkowej kampanii Renault zaplanowano na koniec stycznia przyszłego roku. Nie wiadomo jednak, czy w sytuacji złej oceny ze strony internautów emisja spotu zostanie wstrzymana. Jeszcze nie podjęto decyzji w tej sprawie. Renault Polska już po raz drugi prowadzi pretest spotu telewizyjnego. Poprzednio ocenie internautów poddano spot Reanault Clio z udziałem Borysa Szyca. Wówczas internauci wybierali spośród dwóch różnych wersji reklamy tę, która ich zdaniem była najlepsza. (BG)

Czytaj więcej na temat: , , , ,