M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wirtualna Polska wchodzi na rynek telewizyjny i poszerza portfel usług

Serwis Dzienny | 12 grudnia 2006, 06:45

Portal Wirtualna Polska przymierza się do uruchomienia własnych projektów telewizyjnych. Docelowo mają to być cztery samodzielne stacje internetowe: informacyjna, rozrywkowa,...

Portal Wirtualna Polska przymierza się do uruchomienia własnych projektów telewizyjnych. Docelowo mają to być cztery samodzielne stacje internetowe: informacyjna, rozrywkowa, biznesowa i prawdopodobnie erotyczna. Część z tych projektów może ruszyć jeszcze w tym roku. Wirtualna Polska chce też równolegle rozwijać kontent wideo na głównej witrynie. W ostatnim czasie kontent wideo wprowadziła w swoim portalu "Gazeta Wyborcza". Ma go też uruchomiony niedawno portal "Dziennika". Taki kontent posiadają także m.in. portale Onet i Interia. Jednocześnie portal w ramach swoich usług pocztowych udostępnił internautom możliwość wysyłania wideomaili. Użytkownicy poczty mogą teraz kontaktować się, nie tylko pisząc listy, ale również za pomocą dźwięku i obrazu. - Funkcjonalność, którą właśnie wprowadzamy, jest bardzo prosta, wygodna i sprawia wiele radości. Zdajemy sobie sprawę z obecnych realiów, gdzie część polskiego społeczeństwa przebywa poza krajem. To głównie z myślą o tych osobach uruchomiliśmy możliwość wysyłania wideomaili - mówi Wojciech Zwiefka, dyrektor IT w Wirtualnej Polsce. Aby móc korzystać z usługi, trzeba mieć zainstalowany plugin Flash w wersji 8.0 lub wyższej oraz podłączone do komputera kamerę i mikrofon. W ramach nowej usługi możliwe jest również wysyłanie wiadomości audio (rozwiązanie dla tych użytkowników, którzy nie mają kamery). Poczta Wirtualnej Polski ma ok. 4 mln użytkowników miesięcznie, którzy generują ponad 400 mln odsłon (wg Megapanel PBI/Gemius, wrzesień 2006 r.). (PM, BG)

Czytaj więcej na temat: , , , , , ,