Kraj

Red 8 realizuje promocję konsumencką dla marki piwa Piast

Carlsberg Polska wspiera sprzedaż marki Piast promocją konsumencką. Udział w akcji zapewnia wypełnienie kuponu promocyjnego znajdującego się na odwrocie kontretykiety...

Carlsberg Polska wspiera sprzedaż marki Piast promocją konsumencką. Udział w akcji zapewnia wypełnienie kuponu promocyjnego znajdującego się na odwrocie kontretykiety promocyjnych butelek. Konsument musi dołączyć do niego odpowiednią liczbę kapsli Piasta, a następnie wysłać je na adres podany na materiałach promocyjnych lub zgłosić się do jednego z oznaczonych stoisk patronackich lub saloników prasowych Kolportera. Do wygrania jest kilkanaście tysięcy nagród, w tym m.in. narty firmy Fischer. Akcja będzie trwać do 18 lutego 2007 r. Koncepcję i kreację przygotowała agencja reklamowa Red 8 Communications, za realizację akcji odpowiadała agencja Euro RSCG Marketing House. Piast jest marką lokalną dystrybuowaną na Dolnym Śląsku (sprzedawane są także submarki – Piast Wrocławski i Piast Mocny). (TW)