M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Dilmah ponownie rozpoczyna inwestycje w reklamę telewizyjną

Serwis Dzienny | 12 grudnia 2006, 06:45

Gourmet Foods po kilkuletniej przerwie ponownie inwestuje w reklamę w telewizji. Spoty reklamowe wspierają sprzedaż herbat marki Dilmah. Kreację filmu...

Gourmet Foods po kilkuletniej przerwie ponownie inwestuje w reklamę w telewizji. Spoty reklamowe wspierają sprzedaż herbat marki Dilmah. Kreację filmu reklamowego przygotowała centrala firmy na Sri Lance. Za planowanie i zakup mediów odpowiada Media Direction OMD. Intensywna kampania reklamowa potrwa do lutego 2007 roku, a jej głównym zadaniem jest dotarcie do nowych konsumentów. Obecny udział Dilmah w segmencie herbat premium wynosi 5 proc. Dilmah prowadzi kampanię z okazji 15. rocznicy działalności w Polsce. Przez kilka ostatnich lat marka budowała swój wizerunek poprzez działania public relations, kierowane zarówno do konsumentów indywidualnych, jak i sieci HoReCa. Stworzyła m.in. kwartalnik "Wokół herbaty" dystrybuowany bezpłatnie bezpośrednio do przedstawicieli środowisk branżowych, mediów oraz aktywnych członków konsumenckiego Klubu Miłośników Dobrej Herbaty, który był pierwszą inicjatywą marketingową marki w Polsce. Dzisiaj klub liczy 5 tys. członków. Dilmah ma także dwa t-bary w Warszawie, gdzie serwuje herbaty pod różnymi postaciami. W zakresie działań PR marka współpracuje z agencją Pleon. (MKS)

Czytaj więcej na temat: , , , ,