Kraj

Proximity odpowiada za kreację promocji paliw Shell V-Power

Proximity Poland, BTL-owy dział agencji reklamowej BBDO Warszawa, przygotował kreację do nowej kampanii promującej paliwa Shell V-Power. Objęte nią są...

Proximity Poland, BTL-owy dział agencji reklamowej BBDO Warszawa, przygotował kreację do nowej kampanii promującej paliwa Shell V-Power. Objęte nią są wszystkie stacje Shell, ale nie będzie jej towarzyszyć kampania w mediach. W trakcie promocji klienci sieci, tankując paliwa V-Power, podwajają liczbę punktów gromadzonych w programie lojalnościowym Smart. Elementem kampanii jest też promocja V-Power Clubu, elitarnego programu lojalnościowego, którego członkiem można zostać wyłącznie na specjalne zaproszenie od marketera. Proximity przygotowała też najnowszy Katalog Świąteczny Smart. Agencja obsługuje BTL-owy budżet Shella w całej Europie od ponad roku – współpraca obejmuje wszystkie rodzaje aktywności marketingowych na stacjach sieci. (AMS)