M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Sobieski przeprowadzi relaunch marki Balsam Pomorski

Serwis Dzienny | 12 grudnia 2006, 06:45

Producent i dystrybutor alkoholi firma Sobieski przeprowadzi relaunch marki wódki Balsam Pomorski i w związku z tym planuje wiele aktywności...

Producent i dystrybutor alkoholi firma Sobieski przeprowadzi relaunch marki wódki Balsam Pomorski i w związku z tym planuje wiele aktywności marketingowych w punktach sprzedaży. Pozycjonowanie cenowe Balsamu Pomorskiego nie zmieni się - pozostanie w segmencie mainstream, jednak nowy wizerunek ma sprawić, że marka będzie aspirowała do wódek z kategorii premium, co, jak spodziewa się producent, przyciągnie nowych konsumentów. - Wymagania konsumentów rosną. Poza jakością cenią sobie eleganckie opakowanie i zwracają uwagę na kształt butelki czy wygląd etykiety - twierdzi Paweł Szarzyński, brand manager w firmie Sobieski, i dodaje, że powodem zmiany były też liczne próby naśladownictwa Balsamu przez innych producentów alkoholi. - Klienci, którzy chcieli kupić oryginalny Balsam Pomorski, nieświadomie kupowali produkty innych firm, łudząco podobne do Balsamu - mówi Szarzyński. Nad nowym designem opakowań i etykiet Balsamu Pomorskiego pracowała agencja MK Studio Druk z Poznania. Wraz ze zmianą opakowań Balsamy będą dostępne w nowych smakach: żurawina, malina, wiśnia, mięta, brzoskwinia oraz czarna porzeczka. - Całą nową gamę Balsamu chcemy wprowadzić jednocześnie na początku 2007 roku i wspierać je marketingowo w kanałach sprzedaży - mówi Paweł Szarzyński. Balsam Pomorski to najpopularniejsza wódka gatunkowa w portfolio Sobieskiego i jedna z najsilniejszych marek w tym segmencie (druga lub trzecia, po Żołądkowej Gorzkiej i Żubrówce - według różnych danych) - w ciągu dwóch lat zdobyła około 3 proc. udziałów w całym rynku wódki w Polsce (dane wg ACNielsen; źródło: Sobieski). (MB)

Czytaj więcej na temat: , , , , , ,