Kraj

"Business Media" w rodzinie VFP

VFP Communications (wydawca "Media & Marketing Polska") zakupiło od katowickiej spółki Business Media Group dwumiesięcznik "Business Media". Zarząd VFP poinformował,...

VFP Communications (wydawca “Media & Marketing Polska”) zakupiło od katowickiej spółki Business Media Group dwumiesięcznik “Business Media”. Zarząd VFP poinformował, że nowe pismo doskonale wpisuje się w portfolio spółki. Wydawca zamierza przekształcić je w miesięcznik. W ramach stałych rubryk tematycznych pojawią się: newsy, nowe produkty, relacje z targów, prezentacje firm, eventy, analizy, raporty, porady prawne i finansowe, a także felietony.

Pierwszy numer magazynu w nowej szacie graficznej zostanie zaprezentowany podczas corocznych targów RemaDays w drugiej połowie stycznia. – Mam nadzieję, że nasza działalność ułatwi dialog między marketerami a producentami i dystrybutorami artykułów reklamowych – powiedział dyrektor strategiczny VFP Communications Juliusz Donajski. Nie ujawniono wartości transakcji.

Dotychczasowym wydawcą magazynu był Robert Załupski, który założył go w 2001 r. Pismo, w nakładzie 6 tys. egzemplarzy, będzie dystrybuowane w prenumeracie i sprzedaży detalicznej. (MK)