Kraj

Polskie Centrum Marketingowe otwiera nowe call center w Lublinie

Polskie Centrum Marketingowe (PCM) otwiera nowy oddział call center w Lublinie. Powstanie w nim 120 stanowisk telemarketerskich. Będą one obsługiwane...

Polskie Centrum Marketingowe (PCM) otwiera nowy oddział call center w Lublinie. Powstanie w nim 120 stanowisk telemarketerskich. Będą one obsługiwane na dwóch zmianach przez 240 konsultantów i menedżerów. Ponadto spółka zatrudni 30 osób do obsługi biura do takich działów, jak: personalny, IT czy kontrola jakości. Wydajność centrum wyniesie 25 tys. rozmów dziennie. Nakłady inwestycyjne związane z nowym call center osiągną wartość 1,5 mln zł. Firma obecnie ma także dwa ddziały w Warszawie, łącznie PCM dysponuje ponad 600 stanowiskami telemarketerskimi. Wybór Lublina na nowe call center jest związany z niższymi niż w Warszawie kosztami pracy i łatwiejszą rekrutacją młodych ludzi. (TW)