M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Krajowa Unia Producentów Soków szuka agencji do realizacji kampanii

Serwis Dzienny | 18 grudnia 2006, 06:45

Krajowa Unia Producentów Soków (KUPS) zrzeszająca ponad 40 firm (w tym także producentów opakowań, surowców, zagęszczonych soków itp.) planuje przeprowadzenie...

Krajowa Unia Producentów Soków (KUPS) zrzeszająca ponad 40 firm (w tym także producentów opakowań, surowców, zagęszczonych soków itp.) planuje przeprowadzenie kampanii informacyjnej propagującej picie soków co najmniej pięć razy dziennie. Projekt w 80 proc. będzie finansowany z funduszy unijnych (z czego 50 proc. bezpośrednio z funduszy Komisji Europejskiej), a w 20 - z funduszy zrzeszonych w organizacji członków. Wielkość tego budżetu nie została na razie określona. - Złożyliśmy już wniosek do Agencji Rynku Rolnego - mówi Barbara Groele, sekretarz KUPS. - Ma zostać rozpatrzony do połowy lutego br. Do tego czasu nie jesteśmy w stanie precyzyjnie określić kwoty, jaką będziemy dysponować - dodaje Groele. ARR przedstawia potem wniosek w Komisji Europejskiej, która go opiniuje i podejmuje decyzje odnośnie do wielkości budżetu. Realizacja kampanii będzie powierzona agencji reklamowej, której poszukiwania właśnie się rozpoczęły. Groele nie podała jednak liczby i nazw zaproszonych do rozmów agencji. Agencje będą rekomendowały domy mediowe i inne firmy, jeśli ich udział będzie konieczny w realizacji projektu. (AMS)

Czytaj więcej na temat: ,