M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Red 8 i Euro RSCG Marketing House realizują promocję konsumencką Kasztelana

Serwis Dzienny | 18 grudnia 2006, 06:45

Browar Carlsberg Polska wspiera lokalną markę piwa Kasztelan promocją konsumencką. Marketer przygotował w niej aż 15 tysięcy nagród, którymi są...

Browar Carlsberg Polska wspiera lokalną markę piwa Kasztelan promocją konsumencką. Marketer przygotował w niej aż 15 tysięcy nagród, którymi są różne gry, w tym elektroniczne zestawy do gry w rzutki Dart. Warunkiem uczestnictwa w akcji jest wysłanie odpowiedniej liczby kapsli z butelek promocyjnych. Akcja komunikowana będzie na opakowaniach piwa, materiałach POS, w prasie lokalnej oraz na stronie internetowej. Autorem kreacji jest agencja reklamowa Red 8 Communications Group. Za obsługę promocji odpowiada firma marketing services Euro RSCG Marketing House. Promocja potrwa do 18 lutego 2007 r. (TW)

Czytaj więcej na temat: , , ,