Zagranica

Dove pozyskuje koncepty reklamowe od konsumentów

Koncern Unilever zachęca amerykańskie konsumentki do wzięcia udziału w projekcie promocyjnym polegającym na kreacji i realizacji własnej reklamy telewizyjnej dla...

Koncern Unilever zachęca amerykańskie konsumentki do wzięcia udziału w projekcie promocyjnym polegającym na kreacji i realizacji własnej reklamy telewizyjnej dla marki pielęgnacyjnej Dove. Zwycięski spot wyemituje w bloku reklamowym podczas uroczystości wręczenia filmów oskarowych w lutym 2007 r. w stacji ABC. E-mailing z informacją o akcji dotarł do wszystkich osób zgromadzonych wokół serwisu DoveCreamOil.com. Dove zlecił przygotowanie 30-s spotu promującego nowy produkt Dove Cream Oil Body Wash. Na stronie internetowej dostarczył wszystkich narzędzi umożliwających przygotowanie spotu, w tym muzykę i zdjęcia. Trzech finalistów konkursu będzie uczestniczyć w imprezie Amerykańskiej Akademii Filmowej w Los Angeles. Obsługą budżetu kreatywnego marki Dove zajmuje się Ogilvy & Mather z Chicago, mediami dom mediowy MindShare, a za działania PR odpowiada firma Edelman Worldwide z Nowego Jorku. (“Advertising Age”)