M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

McCann WorldGroup likwiduje markę Zentropy; rozdziela MRM i Momentum

Serwis Dzienny | 18 grudnia 2006, 06:45

Grupa reklamowa McCann WorldGroup wprowadza zmiany w organizacji struktur i zakresach kompetencyjnych poszczególnych spółek. Agencja interaktywna Zentropy Partners przekształci się...

Grupa reklamowa McCann WorldGroup wprowadza zmiany w organizacji struktur i zakresach kompetencyjnych poszczególnych spółek. Agencja interaktywna Zentropy Partners przekształci się w MRM Worldwide, a firma marketing services MRM/Momentum w Momentum Worldwide. Przyczyną zmian są zarówno wymogi sieci, jak i chęć pokazania rynkowi szerokiego wachlarza usług, jakie mogą świadczyć agencje grupy. - MRM Worldwide to nie tylko agencja interaktywna, ale przede wszystkim firma marketingu relacji, w którym ważną obecnie funkcję pełnią media cyfrowe - mówi Marcin Gaworski, obecnie dyr. zarządzający Zentropy Partners, od 1 stycznia 2007 r. szef nowej agencji. Momentum Worldwide zarządzane przez Igora Kaleńskiego będzie zajmować się całym obszarem BTL, a w projektach lojalnościowych obie agencje będą ze sobą współpracować. Już od dawna wiele prac MRM/Momentum i Zentropy realizują wspólnie, m.in. dla MasterCard i Nescafe. Obecnie ok. 50 proc. biznesu Zentropy stanowią klienci lokalni, m.in.: Polkomtel, marka Clearasil (Reckitt Benckiser), Maspex i Durex (SSL Health Care). Klienci sieciowi to m.in. MasterCard, Nestle, Microsoft, L'Oreal, Exxon Mobil i Saab. Sieć MRM obsługuje na świecie także m.in. Intela i Della, dla których w Polsce agencja zrealizowała dopiero pierwsze projekty. Polski oddział MRM będzie też działał jako ośrodek outsourcingowy dla sieci i przygotowywał zlecenia m.in. z centrali europejskiej, której siedziba mieści się w Londynie. Zentropy to dziś największa w Polsce agencja, która powstała w ramach sieciowych struktur (zatrudnia ok. 55 osób). - Niewiele firm interaktywnych działających przy agencjach ATL należy do ścisłej czołówki rynku. Nam się to udało i chcemy konkurować z absolutnymi liderami sektora interactive, jak np. K2 Internet, OS3 Multimedia czy Artegence - mówi Marcin Gaworski. W skład McCann WorldGroup w Polsce wchodzą także agencja reklamowa McCann Erickson Polska i firma public relations Weber Shandwick. (TW)

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,