M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Oriflame zwiększy ekspozycję marki w mediach, nie wyklucza przetargu kreatywnego

Serwis Dzienny | 18 grudnia 2006, 06:45

Firma kosmetyczna Oriflame Polska zintensyfikuje obecność reklamową w mediach w 2007 r. Przede wszystkim będzie obecna z reklamą produktową w...

Firma kosmetyczna Oriflame Polska zintensyfikuje obecność reklamową w mediach w 2007 r. Przede wszystkim będzie obecna z reklamą produktową w telewizji. Drugim filarem działań komunikacyjnych ma być internet. W swojej strategii marketingowej firma skupi się na odmładzaniu grupy docelowej. Obecnie spółka notuje nadreprezentację klientek w grupie osób w wieku 45 lat i straszych. Grupą, o którą chce zabiegać, są konsumentki w wieku 16-24 lata. Ma w tym pomóc promocja internetowa - konkurs Twarz Oriflame. Zwyciężczyni będzie brać udział w kolejnych działaniach reklamowych marki, a jej wizerunek pojawić się ma m.in. w jednym z tegorocznych katalogów Oriflame. Drugim zadaniem marki Oriflame jest chęć zmiany percepcji marki, postrzeganej przez Polki jako ekskluzywna, przez co droga. - Fala działań reklamowych w pierwszym półroczu 2007 r. ma pokazać, że kosmetyki Oriflame są cenowo dostępne dla Polek - mówi Michał Glijer, dyr. marketingu Oriflame. Firma chce także rozszerzyć grupę klientów i zasięg sprzedaży.

Informacja o wysokości przyszłorocznych wydatków reklamowych nie została ujawniona. W zakresie planowania i zakupu mediów Oriflame będzie pracować z Media Group, a w zakresie działań PR z agencją MCC. Projekt konkursu internetowego nadzorować będzie firma D2M, a jej stronę SMS-ową przygotuje agencja MobiJoy!. Michał Glijer nie wyklucza, że na początku 2007 r. ruszy przetarg kreatywny, którego celem będzie wybór agencji, która zajęłaby się produkcją filmów reklamowych. W tym roku kreacją reklam prasowych zajmowała się agencja Epoka. Obroty firmy w 2005 r. wyniosły 41 mln euro. W tym roku mają być wyższe. - Nasza sprzedaż jest wyższa niż rynek, którego dynamika sięga 2-3 proc. - mówi Edyta Kurek, dyr. generalny Oriflame Polska. Najlepiej sprzedającymi się grupami produktów są kosmetyki pielęgnacyjne i zapachowe. Oriflame współpracuje z gronem 100 tys. konsultantek. (MKS)

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , ,