Kraj

Nestle wspiera markę Winiary i doskonali formułę Nestle Nan Ha

Nestle Polska realizuje kolejną edycję projektu Centrum Przygotowań Świątecznych dla marki Winiary. Celem prowadzonych działań jest zainteresowanie konsumentów stroną internetową...

Nestle Polska realizuje kolejną edycję projektu Centrum Przygotowań Świątecznych dla marki Winiary. Celem prowadzonych działań jest zainteresowanie konsumentów stroną internetową Winiary.pl i promowanie produktów marki ułatwiających przygotowanie dań świątecznych. Na stronie znajduje się kącik porad, przepisy na wigilijne potrawy oraz e-book, za pomocą którego można rozplanować wszystkie przedświąteczne prace. Pojawi się także newsletter, który będzie zawierał przepisy na bożonarodzeniowe potrawy. Odwiedzający stronę mogą również wziąć udział w konkursie, w którym uczestnicy mogą wygrać notebooki oraz bony o wartości 500 zł. Projekt Centrum Przygotowań Świątecznych “Winiary” 2006 przygotowały wspólnie agencja komunikacji bezpośredniej Data Solutions oraz agencja interaktywna Adv.pl.

Jednocześnie marketer wprowadził do sprzedaży udoskonalone hipoalergiczne mleko modyfikowane Nestlé Nan Ha. Debiutowi rynkowemu produktu towarzyszy kampania reklamowa w prasie dla rodziców, zdrowotnej, kobiecej, m.in. w tytułach: “Twój Styl”, “Naj”, “Vita”. Za kreację odpowiada Rapp Collins, a za media Mediaedge:cia. Prowadzone są także działania PR przygotowane przez Euro RSCG Sensors. Unowocześniona receptura ma pomagać w zapobieganiu alergiom i zapewniać prawidłowy rozwój dzieci. (TW, KP)