Zagranica

Mariano Dima nowym wiceprezesem ds. marketingu Visa Europe

Mariano Dima, dotychczasowy wiceprezes ds. marketingu Levi Strauss & Co., przechodzi do Visa Europe, gdzie obejmie stanowisko wiceprezesa ds. marketingu...

Mariano Dima, dotychczasowy wiceprezes ds. marketingu Levi Strauss & Co., przechodzi do Visa Europe, gdzie obejmie stanowisko wiceprezesa ds. marketingu i produktów. Będzie odpowiadał za reklamę, marketing, sponsoring i rozwój nowych produktów. Peter Ayliffe, chief executive Visa Europe, twierdzi, że jest to nominacja o charakterze strategicznym, przede wszystkim w kontekście utworzenia na terenie Unii Europejskiej w 2008 r. Jednolitego Obszaru Płatniczego. Dima w Levi Strauss zajmował się reklamą, public relations, CRM oraz programami trademarketingowymi. Wcześniej Dima zajmował szereg stanowisk marketingowych wyższego szczebla – m.in. odpowiadał za globalną strategię w obszarze konsumenckim Vodafone Group, był szefem międzynarodowego marketingu i rozwoju biznesu w Pentland Group (marki: Speedo, Berghaus, Lacoste i Ellesse). Karierę rozpoczynał w PepsiCo International, gdzie pracował przez osiem lat w Stanach Zjednoczonych i Ameryce Łacińskiej. (“BrandRepublic”)