Przetargi

AIG Amplico Life szuka agencji kreatywnej

Towarzystwo ubezpieczeń na życie AIG Amplico Life rozpoczęło przetarg na wybór agencji ATL-owej. Firma nie ujawnia liczby ani nazw zaproszonych...

Towarzystwo ubezpieczeń na życie AIG Amplico Life rozpoczęło przetarg na wybór agencji ATL-owej. Firma nie ujawnia liczby ani nazw zaproszonych agencji – wiadomo, że są wśrod nich zarówno agencje lokalne, jak i sieciowe. Dotychczas Amplico Life współpracowało z butikiem kreatywnym DrimTimTim (od 2001 r.).

Przedstawiciele towarzystwa twierdzą, że propozycje butiku nie spełniły ich oczekiwań i dlatego zdecydowali się rozpisać przetarg na obsługę ATL-ową. Wczoraj nie udało nam się uzyskać komentarza w tej sprawie od przedstawicieli agencji.

Zaproszone agencje będą miały prezentacje w styczniu i do końca miesiąca marketer podejmie decyzje, z którą z nich będzie pracować. Z wybraną agencją AIG przewiduje współpracę długofalową. Przetarg nie dotyczy planowania i zakupu mediów – w tym zakresie współpraca z MindShare Polska (który w ub.r. wygrał ten biznes) ma być kontynuowana. Twarzą AIG Amplico Life i należącego do niego towarzystwa emerytalnego PTE AIG od lat jest Robert Korzeniowski, najbardziej utytułowany chodziarz, złoty medalista olimpijski. (MB)