Kraj

MRM/Momentum zmienia się w Momentum Worldwide, więcej klientów sieciowych

Należąca do McCann WorldGroup agencja marketing services MRM/Momentum od nowego roku będzie funkcjonować pod nazwą Momentum Worldwide. Pozycjonowanie i zakres...

Należąca do McCann WorldGroup agencja marketing services MRM/Momentum od nowego roku będzie funkcjonować pod nazwą Momentum Worldwide. Pozycjonowanie i zakres usług firmy nie ulegają zmianie.

– Byliśmy jedynym rynkiem na świecie, gdzie marki agencji MRM i Momentum były połączone – mówi Igor Kaleński, dyr. zarządzający obecnego MRM/Momentum. – W ciągu ostatnich trzech lat udało nam się podwoić przychody i zbudować mocną strukturę, więc przyszedł także czas na dostosowanie się do wymogów sieciowych.

Według Igora Kaleńskiego w ostatnich miesiącach sieć Momentum Worldwide coraz większą wagę przykłada do rynku polskiego, co powoduje, że przy zawieraniu paneuropejskich umów brana jest pod uwagę także Polska.

Jednym z pierwszych tego rodzaju przetargów był konkurs na obsługę Microsoftu.

– To nie oznacza, że biznes sieciowy zjawia się u nas automatycznie, bo często musimy brać udział także w lokalnych przetargach klientów sieciowych. Paneuropejskie umowy mogą jednak np. ułatwić zaproszenie do przetargu – mówi Kaleński.

Obecna MRM/Momentum jest jedyną na polskim rynku agencją BTL, która faktycznie obsługuje sieciowych klientów. Obok Microsoftu są to także: Intel, Nestle, UPS i Opel. Firma na początku przyszłego roku będzie zatrudniać ok. 60 osób.

Jak pisaliśmy w DS “MMP” 18 grudnia, drugą zmianą w McCann WorldGroup jest przemianowanie agencji interaktywnej Zentropy Partners na MRM Worldwide. (TW)