Kraj

Omnicom finalizuje kontrakt z polskimi menedżerami Tipping Point

Omnicom Group, holding reklamowy, do którego należy m.in. sieć agencyjna TBWA, finalizuje kontrakt z polskimi menedżerami, którzy będą zarządzać agencją...

Omnicom Group, holding reklamowy, do którego należy m.in. sieć agencyjna TBWA, finalizuje kontrakt z polskimi menedżerami, którzy będą zarządzać agencją reklamową Tipping Point. Spółka rozpocznie działalność w styczniu 2007 r. w ramach TBWA/Communication Group. W pierwszej fazie działalności agencja, działając jako samodzielna spółka z ograniczoną działalnością, będzie w całości należeć do Omnicom Group. W zależności od uzyskiwanych wyników finansowych udziały w firmie będą mogli prawdopodobnie przejąć jej menedżerowie, czyli Filip Wołowski, dyrektor zarządzający, oraz Piotr Alchimowicz i Grzegorz Badzio, dyrektorzy kreatywni (wszyscy związani byli wcześniej z firmą marketing services OgilvyOne Worldwide należącą do grupy WPP Group). Wiadomo także, że spółka ma rozpisany budżet na najbliższe trzy lata. W tym okresie ma osiągnąć rentowność. Tipping Point będzie drugą obok TBWA/Warszawa agencją o profilu full service działającą w ramach TBWA/Communication Group. Według Christiana Lainera, CEO grupy, jej powstanie to jeden ze sposobów zapewnienia grupie TBWA w Polsce wzrostu na poziomie 10-15 proc. w kolejnych latach. – Jeżeli chcemy zachować taki poziom wzrostu, musimy o to zadbać już teraz – mówi Lainer. Dodaje, iż jednym z zadań nowej agencji będzie obsługa konfliktowych z już posiadanymi budżetów reklamowych. (JP)