Kraj

Sześciu nowych specjalistów w Mediatak, powstaje nowy zespół do sprzedaży prasy bezpłatnej

Do zespołu domu prasy regionalnej Mediatak dołączyło sześciu nowych specjalistów. W firmie utworzono też nowy zespół do sprzedaży prasy bezpłatnej....

Do zespołu domu prasy regionalnej Mediatak dołączyło sześciu nowych specjalistów. W firmie utworzono też nowy zespół do sprzedaży prasy bezpłatnej. W dziale obsługi agencji reklamowych, którego dyrektorem jest Anna Żydowicz, zostały zatrudniowe trzy nowe osoby: Anna Molka na stanowisko specjalisty ds. reklamy w zespole Michała Brzozy, Andrzej Mielczarek i Andrzej Trojanek na stanowiska asystentów w zespole Agnieszki Szczerbakow. Molka i Mielczarek związani byli dotychczas z branżą reklamową i marketingiem, Trojanek zajmował się sprzedażą usług i rozwiązań telekomunikacyjnych. Dział rozwoju sprzedaży kierowany przez Pawła Kosska wzmocnili: Krystyna Cichecka, na stanowisku specjalisty ds. klientów strategicznych (ostatnio była związana z “Życiem Warszawy”, a wcześniej z Agorą SA) i Ewa Pytlos – na stanowisku specjalisty ds. rozwoju sprzedaży. Nowo tworzonym zespołem do sprzedaży prasy bezpłatnej w Mediatak będzie kierował Mariusz Czykier. Z Mediatak jest związany od roku, a wcześniej z bezpłatną gazetą “Echo Miasta” oraz z Agorą. Do tego zespołu dołącza Katarzyna Pietraszewicz. Mediatak chce istotnie zwiększyć swoją aktywność w segmencie prasy bezpłatnej. (KP)