Kraj

IMIGe Poland przygotowała kampanię w miejscu sprzedaży dla Diageo

Firma Diageo Polska po raz kolejny powierzyła przeprowadzenie kampanii reklamowej w miejscu sprzedaży firmie IMIGe Poland. W hipermarketach sieci Tesco...

Firma Diageo Polska po raz kolejny powierzyła przeprowadzenie kampanii reklamowej w miejscu sprzedaży firmie IMIGe Poland. W hipermarketach sieci Tesco prowadzona jest kampania dla trzech produktów Diageo. Na podświetlanych stoperach regałowych zamontowanych przy półce z produktem można zobaczyć kreacje promujące markę Johnnie Walker oraz Smirnoff. Johnnie Walker Black Label promowana jest pod hasłem “Świat ustępuje z drogi temu, kto wie, dokąd zmierza”, natomiast w promocji Johnnie Walker Red Label firma Diageo wykorzystała sentencję Hannibala “Albo znajdziemy drogę, albo ją wytyczymy”. Oba hasła nawiązują do filozofii marki Johnnie Walker “Keep Walking”. Wsparcie sprzedażowe w postaci podświetlanych stoperów regałowych otrzymała także wódka Smirnoff Vladimir. Budżet działań nie został ujawniony. (PM)