Kraj

Broker FM i RRM rozmawiają o pierwszym wspólnym pakiecie reklamowym

Broker FM i RRM chcą w najbliższym czasie wprowadzić do sprzedaży pakiet reklamowy Radiostacja i RMF Maxxx. Przedstawiciele biur reklamy...

Broker FM i RRM chcą w najbliższym czasie wprowadzić do sprzedaży pakiet reklamowy Radiostacja i RMF Maxxx. Przedstawiciele biur reklamy tych stacji negocjują właśnie warunki umowy. Jeżeli osiągną porozumienie, na rynku pojawi się pierwsza wspólna oferta reklamowa Brokera FM i RRM reprezentujących konkurujące ze sobą RMF FM i Radio Zet. Informacji o powstawaniu młodzieżowego pakietu radiowego nie komentują przedstawiciele Brokera FM i RRM-u. Należąca do Eurozetu Radiostacja jest ponadregionalną siecią nadającą w 10 miastach Polski. Należąca do powiązanej z Brokerem FM spółki Multimedia sieć RMF Maxxx nadaje obecnie pełny program w 11 miastach, wkrótce ma uruchomić stacje w kolejnych czterech. (JN)