Kraj

Karolina Doberska kieruje nową strukturą MEC Sponsorship

Rusza MEC Sponsorship, nowa dywizja domu mediowego Mediaedge:cia. Jej szefową została Karolina Doberska, dotychczasowy account director w firmie. MEC Sponsorship...

Rusza MEC Sponsorship, nowa dywizja domu mediowego Mediaedge:cia. Jej szefową została Karolina Doberska, dotychczasowy account director w firmie. MEC Sponsorship to sieciowa marka, pod którą działają dywizje Mediaedge:cia wyspecjalizowane w tworzeniu niestandardowych rozwiązań komunikacyjnych. – Nowy dział ma poszukiwać alternatywnych form kontaktu z konsumentem i wykorzystywać do tego potencjał wszystkich mediów – mówi Małgorzata Węgierek, managing partner Mediaedge:cia. Według szacunków agencji inwestycje w działania, jakie staną się obszarem specjalizacji MEC Sponsorship (m.in. eventy, sponsoring, branded content), będą stanowić coraz poważniejszy udział w budżetach marketingowych. Karolinę Doberską w rozwoju nowej dywizji MEC ma wesprzeć nowa osoba, która wkrótce dołączy do zespołu. Doberska kierowała ostatnio teamem klienckim. Budżety mediowe, jakie obsługiwała, zostaną rozdzielone pomiędzy inne zespoły Mediaedge:cia. Agencja pracuje m.in. dla Nestle, Ikei, Netii i Sony Ericsson. (JN)