Kraj

Producent wódki Nemiroff rozpoczyna działania brandingowe w Polsce

Nemiroff Ukrainian Vodka Company, drugi co do wielkości producent wódki na świecie, otworzy pod koniec grudnia br. największy bar lodowy...

Nemiroff Ukrainian Vodka Company, drugi co do wielkości producent wódki na świecie, otworzy pod koniec grudnia br. największy bar lodowy w Polsce. Powstanie w Zakopanem, w centralnym miejscu Krupówek i ma kosztować kilkaset tysięcy złotych. Marketer chce w ten sposób rozpocząć promocję marki wódki Nemiroff wśród polskich konsumentów. Tej zimy działania marketingowe skoncentruje właśnie na Zakopanem, gdzie oprócz baru marka będzie również sponsorować Puchar Świata w Skokach Nariarskich oraz imprezę “Polskie gwiazdy kibicują polskim skoczkom”. Grzegorz Chojnacki, dyr. generalny Nemiroff w Polsce, podkreśla, że dzięki tym działaniom kilkaset tysięcy Polaków zetknie się z marką wódki Nemiroff. Kolejne działania wizerunkowe będą związane także ze sportem. Światową platformą komunikacji marki jest boks. W Polsce brand także będzie nawiązywać w swej komunikacji do tej dyscypliny sportu (m.in. wnętrze lodowego baru stylizowane będzie na ring bokserski, a obok z lodowych bloków wyciosani zostaną znani bokserzy i najwięksi polscy sportowcy). Nemiroff od dwóch lat buduje w Polsce dystrybucję swojego produktu. Jednak inwestycje w działania wizerunkowe rozpoczął dopiero jesienią br. W zakresie komunikacji PR współpracuje z agencją Testa Communications, działania BTL i trademarketingowe koordynuje agencja Hossa Advertising. Nemiroff przejął w tym roku swojego polskiego dystrybutora firmę Legro Zabrze. W ciągu najbliższych lat będzie inwestować zarówno w dystrybucję, jak i marketing. Na ten cel ma przeznaczyć kilka milionów euro. Grzegorz Chojnacki uważa, że w ciągu trzech lat do marki Nemiroff będzie należał 1 proc. udziałów ilościowych w ogólnopolskim rynku wódek. – Najdynamiczniej rozwija się segment wódek z importu oraz wódek smakowych. Nemiroff wpisuje się w oba trendy – twierdzi Grzegorz Chojnacki. Marka Nemiroff skierowana jest do osób w wieku 25- 50 lat, poszukujących nowych smaków. Cenowo plasuje się pomiędzy segmentem wódek importowanych reprezentowanych przez marki Finlandia i Absolut a segmentem polskich wódek premium. Półlitrowa butelka Nemiroff Honey Pepper Vodka, flagowy produkt w portfolio, kosztuje ok. 26 zł. Inne produkty to Nemiroff Wheat Vodka i Nemiroff Brzozówka. (MKS)