Nemiroff Ukrainian Vodka Company, drugi co do wielkości producent wódki na świecie, otworzy pod koniec grudnia br. największy bar lodowy w Polsce. Powstanie w Zakopanem, w centralnym miejscu Krupówek i ma kosztować kilkaset tysięcy złotych. Marketer chce w ten sposób rozpocząć promocję marki wódki Nemiroff wśród polskich konsumentów. Tej zimy działania marketingowe skoncentruje właśnie na Zakopanem, gdzie oprócz baru marka będzie również sponsorować Puchar Świata w Skokach Nariarskich oraz imprezę “Polskie gwiazdy kibicują polskim skoczkom”. Grzegorz Chojnacki, dyr. generalny Nemiroff w Polsce, podkreśla, że dzięki tym działaniom kilkaset tysięcy Polaków zetknie się z marką wódki Nemiroff. Kolejne działania wizerunkowe będą związane także ze sportem. Światową platformą komunikacji marki jest boks. W Polsce brand także będzie nawiązywać w swej komunikacji do tej dyscypliny sportu (m.in. wnętrze lodowego baru stylizowane będzie na ring bokserski, a obok z lodowych bloków wyciosani zostaną znani bokserzy i najwięksi polscy sportowcy). Nemiroff od dwóch lat buduje w Polsce dystrybucję swojego produktu. Jednak inwestycje w działania wizerunkowe rozpoczął dopiero jesienią br. W zakresie komunikacji PR współpracuje z agencją Testa Communications, działania BTL i trademarketingowe koordynuje agencja Hossa Advertising. Nemiroff przejął w tym roku swojego polskiego dystrybutora firmę Legro Zabrze. W ciągu najbliższych lat będzie inwestować zarówno w dystrybucję, jak i marketing. Na ten cel ma przeznaczyć kilka milionów euro. Grzegorz Chojnacki uważa, że w ciągu trzech lat do marki Nemiroff będzie należał 1 proc. udziałów ilościowych w ogólnopolskim rynku wódek. – Najdynamiczniej rozwija się segment wódek z importu oraz wódek smakowych. Nemiroff wpisuje się w oba trendy – twierdzi Grzegorz Chojnacki. Marka Nemiroff skierowana jest do osób w wieku 25- 50 lat, poszukujących nowych smaków. Cenowo plasuje się pomiędzy segmentem wódek importowanych reprezentowanych przez marki Finlandia i Absolut a segmentem polskich wódek premium. Półlitrowa butelka Nemiroff Honey Pepper Vodka, flagowy produkt w portfolio, kosztuje ok. 26 zł. Inne produkty to Nemiroff Wheat Vodka i Nemiroff Brzozówka. (MKS)