Kraj

SMB, SAR i ZFPR utworzą wspólną reprezentację w Lewiatanie

Stowarzyszenie Marketingu Bezpośredniego (SMB), Stowarzyszenie Agencji Reklamowych (SAR) i Związek Firm Public Relations (ZFPR) utworzą wspólną organizację branżową. Nowy podmiot...

Stowarzyszenie Marketingu Bezpośredniego (SMB), Stowarzyszenie Agencji Reklamowych (SAR) i Związek Firm Public Relations (ZFPR) utworzą wspólną organizację branżową. Nowy podmiot ma działać w ramach Polskiej Konfederacji Pracodawców Pywatnych (PKPP) “Lewiatan”. – Problemem branży marketingowej jest to, że w naszej pracy kontaktujemy się zwykle z managementem średniego szczebla. W ramach PKPP możemy spotkać się z prezesami i członkami zarządów firm, a tym samym skuteczniej dbać o interesy środowisk, które reprezentujemy – mówi Bartłomiej Gola, managing partner firmy marketing services Tequila/Polska, który pełni jednocześnie funkcję prezesa zarządu SMB. Kwestie, które mogą być rozpatrywane przez nową organizację, to m.in. regulacje dotyczące promocji i reklamy różnych towarów i usług oraz kwestie związane z zasadami prowadzenia przetargów. Jednocześnie SMB, SAR i ZFPR zachowają dotychczasową samodzielność i odrębność organizacyjną, realizując własne projekty dotyczące reprezentowanych przez nie branż usług marketingowych. Według naszych informacji wniosek o rejestrację nowej organizacji znajduje się w sądzie. Nowy podmiot będzie reprezentować ok. 400 firm i ponad 7 tys. pracowników. (KP, TW)