Kraj

Kompania Piwowarska promuje w regionie markę Lech Pils

Kompania Piwowarska realizuje kampanię wizerunkową lokalnej marki Lech Pils. Działania prowadzone wyłącznie w Wielkopolsce obejmują outdoor, reklamę w prasie i...

Kompania Piwowarska realizuje kampanię wizerunkową lokalnej marki Lech Pils. Działania prowadzone wyłącznie w Wielkopolsce obejmują outdoor, reklamę w prasie i w radiu, a także promocję konsumencką. Projekt wizerunkowy został poprzedzony zaangażowaniem marki w tradycyjne poznańskie święto – Imieniny Ulicy św. Marcina. Marka Lech Pils jest także sponsorem 10 klubów sportowych działających w regionie Wielkopolski. Strategiczne umowy podpisano do tej pory z klubami żużlowymi oraz piłkarskimi, a na wsparcie marketera może liczyć w przyszłości także drużyna siatkarek, klub koszykówki oraz zespół piłkarzy ręcznych. Akcję wizerunkową przygotowała i realizuje agencja marketing services Tequila/Polska. Za działania PR odpowiada Q&A Consulting. Media zaplanował i kupił dom mediowy Starcom. Według nieoficjalnych informacji inwestycje marketingowe browaru są reakcją na ofensywę w Wielkopolsce marki Warka (Grupa Żywiec). Brand ten jest m.in. sponsorem klubu piłkarskiego Lech Poznań, był też obecny w ostatnich miesiącach na nośnikach wielkoformatowych w Poznaniu (do motywów wielkopolskich nawiązywała też jedna z ostatnich kampanii telewizyjnych). Marketer nie informuje o wysokości udziałów w rynku marki Lech Pils. (TW)