Kraj

Motor-Presse Polska wprowadza zmiany w magazynie "Men's Health"

Wydawnictwo Motor-Presse Polska wprowadziło do sprzedaży magazyn "Men's Health" w nowej szacie graficznej, z nowymi rubrykami i zmienionymi nazwami niektórych...

Wydawnictwo Motor-Presse Polska wprowadziło do sprzedaży magazyn “Men’s Health” w nowej szacie graficznej, z nowymi rubrykami i zmienionymi nazwami niektórych działów. Magazyn ma teraz bardziej czytelną nawigację. Wprowadzono nowe czcionki i paletę kolorów. Nowy layout nie jest kopią amerykańskiej ani innej edycji pisma (obecnie ukazuje się w 41 krajach). Został przygotowany przez szefa działu grafiki magazynu Macieja Glinkę.

– “Men’s Health” jest magazynem interaktywnym tworzonym dla, ale również i przez czytelników, dlatego przewidujemy wprowadzanie kolejnych zmian, reagując na uwagi naszych odbiorców – mówi Aneta Martynów, zastępca redaktora naczelnego. Najnowszy numer pisma (w sprzedaży od 22 grudnia br.) jest wydaniem styczniowo-lutowym, gdyż wydawnictwo zdecydowało o przejściu na cykl 10 wydań rocznie (drugim łączonym będzie numer lipcowo-sierpniowy). W przyszłym roku ukaże się natomiast więcej sprzedawanych oddzielnie numerów specjalnych poświęconych określonej tematyce. (JP)