Kraj

Prymat wchodzi z marką Kucharek w nowy segment: zup w proszku

Firma Prymat rozpoczyna ekspansję w nowym segmencie - rynku zup w proszku. Począwszy od stycznia br., oferuje sześć najpopularniejszych smaków...

Firma Prymat rozpoczyna ekspansję w nowym segmencie – rynku zup w proszku. Począwszy od stycznia br., oferuje sześć najpopularniejszych smaków tradycyjnych zup polskich. Inwestycja w zupy jest naturalną konsekwenecją rozwoju marki Kucharek, pod którą sprzedawana jest od 10 lat przyprawa uniwersalna. Marka Kucharek utożsamiana jest z tradycyjną polską kuchnią i takie będzie także pozycjonowanie zup w proszku. Cenowo są tańsze od konkurentów – zup Winiar i Knorr. Zupy Kucharka kosztują 1,19 zł i zawierają jedną porcję gratis. Nowa linia początkowo będzie aktywnie promowana w miejscach sprzedaży. Przewidziano degustacje, animacje, samplingi produktów. Działania na terenie sklepów producent przeprowadzi własnymi siłami. Plany dotyczące reklamowych działań w mediach są nieznane. Prymat w najbliższym czasie wybierze agencję do obsługi działań kreatywnych marki Kucharek. W zakresie mediów będzie pracował z domem mediowym MPG Media Planning. Portfolio Kucharka oprócz nowo wprowadzonych zup w proszku obejmuje także przyprawę uniwersalną, kostki rosołowe, przyprawy do zup i potraw w płynie. Prymat nie ujawnia planów handlowych. Na rynku będzie konkurować z markami Knorr, Winiary, Amino i Galeo. (MKS)