Kraj

ZMIANY STRUKTURALNO-WIZUALNE W YOYO.PL

Internet Idea wprowadza modyfikacje w swoim portalu YoYo.pl, dotyczące nawigacji, zawartości stron oraz ich formy graficznej. Zmieniony zostaje też układ...

Internet Idea wprowadza modyfikacje w swoim portalu YoYo.pl, dotyczące nawigacji, zawartości stron oraz ich formy graficznej. Zmieniony zostaje też układ strony głównej. Zainstalowano nowe serwery i szybsze łącza co ma skrócić czas ładowania stron. Dotychczasowe serwisy pogrupowano w siedem kategorii: Cytryna, Motoryzacja, Sport, Muzyka, Film, Humor i Nauka, które codziennie będą proponowały internautom swój temat dnia. Nowością jest też Niezbędnik, ułatwiający korzystanie z opcji osobistych, zawierający narzędzia umożliwiające utrzymywanie internetowych kontaktów (Ringo, Pogawędka, Forum, Poczta, Treminarz). W związku ze zmianą wizerunku portalu przewidywana jest nowa kampania reklamowa, jednak szczegóły dotyczące jej formy oraz czasu przeprowadzenia nie są jeszcze znane. Do tej pory agencją współpracującą z YoYo.pl była TBWA. (AO)