Kraj

Bank Nordea ponownie się reklamuje, wspierając się skandynawskimi markami

Nordea Bank Polska rozpoczął drugi etap działań wizerunkowo-produktowych. W filmie reklamowym, który jest emitowany w TVN24 i Discovery, występuje Toni...

Nordea Bank Polska rozpoczął drugi etap działań wizerunkowo-produktowych. W filmie reklamowym, który jest emitowany w TVN24 i Discovery, występuje Toni Hyyryläinen, znany z programu telewizyjnego “Europa da się lubić”. Bank kreuje wiarygodność swojej marki, wspierając się skojarzeniami z uznanymi markami ze Skandynawii, takimi jak: Nokia, Volvo czy Ikea (choć ich nazwy nie padają wprost). Kreację reklam opracowała agencja Media Focus, reżyserem spotu jest Piotr Rzepiński, a całość wyprodukował dom produkcyjny Papaya Films. Za budżet mediowy odpowiada MPG Media Planning oraz Media Contacts. Pierwszą wizerunkowo-sprzedażową kampanię w telewizji Nordea Bank Polska przeprowadził w listopadzie i grudniu ub.r. (MB)