Zagranica

UEFA wybrała Marketing Store do obsługi merchandisingowej Euro 2008

Union of European Football Associations (UEFA) wybrała agencję marketingu bezpośredniego The Marketing Store do realizacji aktywności merchandisingowych związanych z mistrzostwami...

Union of European Football Associations (UEFA) wybrała agencję marketingu bezpośredniego The Marketing Store do realizacji aktywności merchandisingowych związanych z mistrzostwami Europy w 2008 r., które zorganizują wspólnie Austria i Szwajcaria. Agencja, która wygrała ten biznes w przetargu, przygotuje specjalny internetowy katalog z materiałami sygnowanymi logo Euro 2008, z którego będą mogli korzystać sponsorzy i partnerzy rozgrywek. Mecze mistrzostw Euro 2004 rozgrywane w Portugalii miały w sumie widownię 7,9 mld widzów, zaś finał zgromadził przed telewizorami 279 mln widzów na całym świecie. Sponsorami Euro 2008 są: Castrol, Carlsberg, Coca-Cola, Continental, Hyundai-Kia, MasterCard, McDonald’s i Adidas. (“BrandRepublic”)