Kraj

Hortex reklamuje w TV nową linię soków Leon z formułą odpornościową

Hortex Holding rozszerzył linię soków dla dzieci Hortex Leon. W sprzedaży pojawiła się linia soków Hortex Leon z formułą odpornościową....

Hortex Holding rozszerzył linię soków dla dzieci Hortex Leon. W sprzedaży pojawiła się linia soków Hortex Leon z formułą odpornościową. Produkt zawiera sok 100-proc., miód lipowy i witaminę C. Hortex kieruje nowość do dzieci przedszkolnych i starszych, szczególnie narażonych na infekcje. Produkt dostępny jest w czterach smakach w 200-ml kartonikach w cenie 1 zł.

Marketer reklamuje nowość w kampanii TV przygotowanej przez agencję Mather Communications i dom mediowy Optimum Media OMD. Jest to druga propozycja z portfolio Leona. W 2005 r. na rynek trafiły soki Hortex Leon z formułą wzrostu. Soki Horteksu konkurują z Pysiem Agros Novej i Kubusiem Maspeksu. W ub.r. Maspex wprowadził soki przecierowe Kubuś z formułą ochronną Pro-A. (MKS)