Kraj

Kraft Foods Polska prowadzi niestandardową kampanię marki I Love Milka

Kraft Foods Polska rozpoczął relaunch jednej ze swoich bombonier - I Love Milka. Komunikacja jest ściśle związana ze zbliżającymi się...

Kraft Foods Polska rozpoczął relaunch jednej ze swoich bombonier – I Love Milka. Komunikacja jest ściśle związana ze zbliżającymi się walentynkami.

Na wszystkich wagonach warszawskiego metra (dzięki współpracy z firmą Metromedia) oraz na środkach komunikacji w wybranych miastach całej Polski pojawią się naklejki w kształcie przebitych strzałą serc z marką I Love Milka. W sieci Multikino przeprowadzona zostanie promocja polegająca na nagradzaniu podwójnymi biletami osób, które wybiorą się do kina 14 lutego. Akcja w Multikinie będzie wspierana materiałami BTL oraz kampanią w internecie.

Kampania wykorzystuje również telewizję, kino oraz outdoor (citylighty i frontlighty 50 mkw.). Wartość budżetu nie została ujawniona. Działania reklamowe zakończą się 14 lutego br. Kreację przygotowała agencja reklamowa Gruppa66 Ogilvy, za strategię, planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Starcom, działania internetowe przygotował Next – departament mediów interaktywnych Starcomu. (TW)