Kraj

Panasonic wprowadza nowe aparaty fotograficzne - jako sztandarową będzie reklamował serię TZ

Panasonic Polska Sp. z o.o. wprowadzi w tym sezonie aż 10 nowych modeli cyfrowych apratów cyfrowych Lumix. Sztandarową serią będzie...

Panasonic Polska Sp. z o.o. wprowadzi w tym sezonie aż 10 nowych modeli cyfrowych apratów cyfrowych Lumix. Sztandarową serią będzie TZ (dwa nowe modele: TZ2 i TZ3), którą producent będzie reklamował w mediach.

Są to zaawansowane aparaty kompaktowe wyposażone w dziesięciokrotny zoom optyczny i matryce 7,2 mln pikseli (6,1 mln – w TZ2).

– Nie chcemy uczestniczyć w wyścigu na kolejne miliony pikseli w matrycach – mówi Marcin Kubiszak, specjalista ds. marketingu w Panasonic Polska. – Naszym zdaniem dla jakości zdjęć ważniejsza jest dobra optyka i dlatego w naszych aparatach umieszczamy doskonałe obiektywy firmy Leica.

Seria TZ2 i TZ3 Lumix została określona przez producenta mianem World Traveller, czyli towarzysza podróży. Właśnie jako propozycja dla wyjeżdżających na wakacje będzie ona reklamowana w mediach (aparaty wejdą do sprzedaży w marcu i kwietniu).

Kampanię przygotują agencja DSK i dom mediowy Vizeum. Marcin Kubiszak powiedział, że celem działań jest zwiększenie rozpoznawalności brandu Lumix, pod jakim Panasonic sprzedaje swoje aparaty, nie chciał jednak mówić ani o intensywności tych działań reklamowych, ani o dokładnym terminie kampanii. 4-5 z nowych modeli aparatów będą to produkty na rynek masowy (w cenie poniżej 1 tys. zł), zaś najdroższe kosztują blisko 2 tys. zł. (MB)