Kraj

Sześcioro nowych pracowników w agencji Sigma International

Do zespołu agencji public relations Sigma International dołączyło sześcioro nowych pracowników. Kilku dotychczasowych awansowano. Wzmocnienie zespołu jest skutkiem pozyskania przez...

Do zespołu agencji public relations Sigma International dołączyło sześcioro nowych pracowników. Kilku dotychczasowych awansowano. Wzmocnienie zespołu jest skutkiem pozyskania przez agencję nowych klientów. W 2006 roku Sigma International wygrała 16 przetargów spośród 22, w których brała udział.

Małgorzata Misiło pełni funkcję senior account managera. Poprzednio była m.in. PR managerem w L’Oreal Polska. W agencji odpowiada za projekty z branży konsumenckiej i organizację kluczowych wydarzeń specjalnych.

Nowym junior account managerem w zespole FMCG i ochrony zdrowia w agencji została Dorota Hołownia – koordynuje działania dla francuskiej firmy Bioderma, której budżet agencja ostatnio zdobyła. Do Sigmy przeszła z On Board PR.

Nowym junior account managerem w zespole nowoczesnych technologii w Sigma International jest Agnieszka Kropiwiec. Dotychczas pracowała w agencjach PR Indalo i Ad rem. W Sigmie pracuje w zespole obsługującym Cisco Systems. Funkcję junior account executive w tym samym dziale agencji objął Tomasz Pietrzyk. Pracuje tu dla BLStream, Cisco Systems i McAfee.

Funkcję junior account executive w zespole FMCG i ochrony zdrowia objęła z kolei Anna Małyska. Dołączyła do zespołu obsługującego Panasonic. Obecnie kończy studia magisterskie w Ośrodku Studiów Amerykańskich UW.

Stanowisko junior account executive w zespole usług, transportu i turystyki w Sigmie objęła Joanna Sosnowska. Pracuje m.in. dla Airbusa i VisitBritain. Do Sigmy przeszła z Biura Promocji Turystyki i Współpracy z Zagranicą Urzędu Miasta Łodzi.

W Sigma International awansowano także kilka osób. Ich nazwisk agencja jednak nie podaje. (BG)