Do zespołu agencji public relations Sigma International dołączyło sześcioro nowych pracowników. Kilku dotychczasowych awansowano. Wzmocnienie zespołu jest skutkiem pozyskania przez agencję nowych klientów. W 2006 roku Sigma International wygrała 16 przetargów spośród 22, w których brała udział.
Małgorzata Misiło pełni funkcję senior account managera. Poprzednio była m.in. PR managerem w L’Oreal Polska. W agencji odpowiada za projekty z branży konsumenckiej i organizację kluczowych wydarzeń specjalnych.
Nowym junior account managerem w zespole FMCG i ochrony zdrowia w agencji została Dorota Hołownia – koordynuje działania dla francuskiej firmy Bioderma, której budżet agencja ostatnio zdobyła. Do Sigmy przeszła z On Board PR.
Nowym junior account managerem w zespole nowoczesnych technologii w Sigma International jest Agnieszka Kropiwiec. Dotychczas pracowała w agencjach PR Indalo i Ad rem. W Sigmie pracuje w zespole obsługującym Cisco Systems. Funkcję junior account executive w tym samym dziale agencji objął Tomasz Pietrzyk. Pracuje tu dla BLStream, Cisco Systems i McAfee.
Funkcję junior account executive w zespole FMCG i ochrony zdrowia objęła z kolei Anna Małyska. Dołączyła do zespołu obsługującego Panasonic. Obecnie kończy studia magisterskie w Ośrodku Studiów Amerykańskich UW.
Stanowisko junior account executive w zespole usług, transportu i turystyki w Sigmie objęła Joanna Sosnowska. Pracuje m.in. dla Airbusa i VisitBritain. Do Sigmy przeszła z Biura Promocji Turystyki i Współpracy z Zagranicą Urzędu Miasta Łodzi.
W Sigma International awansowano także kilka osób. Ich nazwisk agencja jednak nie podaje. (BG)