Kraj

ASC i MediaOn pracują dla Dominet Banku

Dominet Bank rozpoczyna nową kampanię reklamową pod hasłem: "Jest się z czego cieszyć!", która promuje lokaty terminowe Dominanta Forte. -...

Dominet Bank rozpoczyna nową kampanię reklamową pod hasłem: “Jest się z czego cieszyć!”, która promuje lokaty terminowe Dominanta Forte. – To produkt skierowany do osób, które z jednej strony chciałyby pomnażać swoje oszczędności, z drugiej zaś obawiają się ryzyka związanego z wahaniami kursów akcji, jakie często towarzyszy inwestowaniu w fundusze – mówi Tomasz Wójkowski, dyrektor departamentu marketingu Dominet Banku. – Jej symbolem jest świnka skarbonka, która pojawia się na ulotkach reklamowych, a także w formie naklejek czy skarbonek dla dzieci. Lokaty terminowe Dominanta Forte dostępne są od 1 tys. zł i obecnie mają oprocentowanie nawet 4,5 proc. (lokata na rok – powyżej 10 tys. zł). Kampania prowadzona jest w prasie lokalnej i w internecie. Kreację przygotowała agencja ASC, a planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy MediaOn. (MB)